Saturday, October 17, 2009

Staying Up with DJ Breanna & DJ Kristyn

Rock En Espanol (Spanish Rock) Foo!!!

"Pachuco"- by La Maldita Vecindad
"Pican Los Moscitos" -by Enanitos Verdes
"Me Vale" - by Mana
"Ingrata"- by Cafe Tacuba
"Bidi Bidi Bom Bom" -by Selena
"Moscas En La Casa" -by Shakira
"Mala Hierba" - by Alejandra Guzman
"Ska de La Tierra" - by Bebe
"Afuera" - by Caifanes
"Tu Solo Tu" - by Linda Ronstadt
"Lamento Bolibiano" - by Enanitos Verdes
"Oye Mi Amor" -by Mana
"Sabor A Mi" - by Edie Gorme
"Europa" - by Monica Naranjo
"Volver Volver" - by Los Lobos
"Asilos Magdalena" - by The Mars Volta
"Me Tienes Mimado" - by Vicente Fernandez
"Suavemente" - by Elvis Crespo
"Maquillaje" - by Mecano
"Me Duele No Estar Junto A Ti"- by Monte Negro
"Diosa" - by Alejandra Guzman
"La Loba" - by Shakira
"El Matador" - by Los Fabulosos Cadillacs
"El Venado" - by El Gerenal
"Tren Al Sur" - by Los Prisioneros

No comments:

Post a Comment